haiii…

gara-gara kemaren ngobrol sama ciwi ciwi gossip (minta digampar XP), jadinya keingetan (lagi) kalo gak pernah nulis lagi disini, huahahaha…

maklum, dunia luaran ngeri bok, takut kena semprit. hatiku kan sehalus sutera, gak kuat kalo dikomen aneh-aneh. by the way, ada niatan nulis cerita liburan tahun kemaren sih. doakan saya ya semoga masih tetep niat, insya Allah masih inget detilnya berbekal notes dan foto-foto di HP.

yaudah gitu aja, see you (hopefully) soon!

About charissarhanie

twenty (okay okay.. thirty!) sumthin young working mum. loves eating but hates cooking (dont ask). eager to do any traveling and always waits for holidays around the corner
This entry was posted in meracau. Bookmark the permalink.

4 Responses to haiii…

  1. leonyhalim says:

    GUE TUNGGU JANJINYA!! *pake emoticon kepalan tangan*

  2. e.r.l.i.a says:

    meh….udah mo seminggu belom ada postingan juga.

    #TeamBullyRani

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s